Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Miksi Ajoni eivät näy järjestelmässä?

Käyttäjäoikeudet

Varmista organisaatiosi pääkäyttäjältä, että tunnuksellasi on oikeus kyseisen ajoneuvon ajoihin.

Suodattimet

Voit kokeilla tyhjentää suodattimet ja hakea raportin uudelleen.

Viimeisin tiedon vastaanotto

Mikäli olet pääkäyttäjä niin tarkista milloin järjestelmä on viimeksi vastaanottanut tietoa paikantimelta. Voit tarkistaa sen valikossa Hallinta > Paikannus ja kalustonhallinta > Paikantimet > Viimeisin tiedon vastaanotto -sarake.

Virransaanti

Tarkista saako laite virtaa, eli palaako laitteessa mikään valo?

Laite ei saa virtaa: selvitä onko virtajohto kunnolla asennettu ja onko laite sekä johto päällisin puolin ehjiä. Mikäli laite näyttäisi olevan päällisin puolin kunnossa tulisi varmistaa, että virtalähde (ajoneuvon 12v-pistoke / OBD-pistoke / sulake) antaa virtaa. Jos mahdollista niin kytke paikannin toiseen ajoneuvoon ja katso saako laite virtaa.

Laite saa virtaa: kokeile siirtää paikannin toiseen paikaan ajoneuvon kojelaudalla. Paikantimen toimintaa voi häiritä jokin toinen sähköinen laite. Mikäli ajoneuvossa on lämmitettävä tuulilasi tulisi paikannin siirtää mahdollisimman lähellä sivuikkunaa. Lämmitettävä tuulilasi heikentää laitteen toimivuutta.

Oliko tästä ohjeesta hyötyä?

Keskiarvo 3.7 / 5. Arvosteluita yhteensä: 3

Harmi, ettei tästä ohjeesta ollut sinulle hyötyä.

Haluamme kehittää ohjetta palautteesi perusteella.

Kerro kuinka voimme parantaa ohjeen sisältöä?