Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Usein kysytyt kysymykset

Olen hukannut salasanani, miten saan tilattua uuden salasanan?

Miten lähetän käyttäjälle uuden salasanan

Miten muutan järjestelmän aika-asetukset?

Miten saan puhelimeeni Maxtech-mobiilisovelluksen?

Mitä paikantimen valot merkitsevät?

Miksi PDF-raportti on sekavan näköinen?

Mihin ohjelmistoihin on mahdollista viedä laskutusaineistoa?

Saan bruttopalkkaraportilla virheilmoituksen, mitä nyt?

Käyttäjän kieliasetus on ”suomi”, mutta silti mobiilisovelluksessa on esim. päivämäärät ja kellonajat englanniksi, mistä tämä johtuu?

Miten lisään / muokkaan työvuoroa?

Miksi toteutunut tapahtuma ei kiinnity suunniteltuun tapahtumaan?

Yritän lisätä uudelle henkilölle käyttäjätunnusta, mutta järjestelmä herjaa, että käyttäjätunnus on jo olemassa, mitä teen?

Miksi mobiilisovellus herjaa jatkuvasti ”tunnisteiden käsittelyä varten vaadittu moduuli puuttuu käyttäjältä”?

Miten näen kaikki työmaalla käyneet henkilöt aikavälillä?

Käytämme NFC-tunnisteita Valttikorttien lisäksi, miten muutan tunnisteelle oikean henkilön?

Miten vaihdan leimauslaitteen eri työmaalle?

Miksi henkilö ei nouse verottajan raportille?

Leimauslaitteen verkkoyhteysongelman tunnistaminen ja ratkaisu