Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Tag: Yksiköt

Miksi profiilikäyttäjä ei näe kaikkia poissaoloanomuksia Maxtechissa?

Miksi esihenkilö ei näe omia tai alaistensa tuntikirjauksia tai matkalaskuja?

Miten lisään henkilöitä juuri luomaani yksikköön?

Haluaisin lisätä yksiköitä, mutta en löydä tätä mahdollisuutta järjestelmästä?