Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Yritän lisätä uudelle henkilölle käyttäjätunnusta, mutta järjestelmä herjaa, että käyttäjätunnus on jo olemassa, mitä teen?

Jos järjestelmä antaa herjan ”Ei voitu vaihtaa käyttäjänimeä. Käyttäjänimi on jo käytössä.”:

Ongelma johtuu siitä, että kyseinen käyttäjätunnus on jo olemassa.
Tarkista ensin, ettei kyseinen käyttäjätunnus löydy organisaationne ei-aktiivisista tai roskakorista olevista tunnuksista suodattamalla kyseiset tilat hallinta > käyttäjäoikeudet > käyttäjät paikasta:

Jos käyttäjätunnusta ei löydy, syötä järjestelmään toinen käyttäjätunnus.

Oliko tästä ohjeesta hyötyä?

Keskiarvo 0 / 5. Arvosteluita yhteensä: 0

Harmi, ettei tästä ohjeesta ollut sinulle hyötyä.

Haluamme kehittää ohjetta palautteesi perusteella.

Kerro kuinka voimme parantaa ohjeen sisältöä?