Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Asiakkaat

Yleinen kuvaus

Asiakkaiden hallinta on Maxtech -järjestelmän osa, jonka avulla asiakastiedot pidetään ajan tasalla ja helposti hallittavina. Asiakasrekisteri toimii perustietona useissa järjestelmän toiminnoissa, kuten töiden seurannassa, raportoinnissa ja laskutuksessa.

Asiakkaat voidaan asettaa työn seurantatasoksi, jolloin työt, kustannukset ja raportointi voidaan kohdistaa tarkasti oikealle asiakkaalle. Tämä helpottaa töiden hallintaa ja tukee tarkkaa raportointia asiakaskohtaisesti.

Asiakkaat lisätään järjestelmään kohdassa Hallinta > Asiakkaat. Syötä vähintään asiakkaan nimi, muut tiedot ovat vapaaehtoisia.

Asiakkaita voidaan lisätä ja olemassa olevien asiakkaiden tietoja päivittää myös Tiedon tuonti -toiminnolla, joka näkyy painikkeena näkymän alalaidassa. Painike näkyy käyttäjille, joilla on oikeudet Tiedon tuonti -moduuliin.

Oliko tästä ohjeesta hyötyä?

Keskiarvo 0 / 5. Arvosteluita yhteensä: 0

Harmi, ettei tästä ohjeesta ollut sinulle hyötyä.

Haluatko kertoa meille, kuinka voisimme parantaa ohjeen sisältöä?

Jos haluat vastauksen lähettämääsi palautteeseen, ole hyvä ja syötä mukaan yhteystietosi.