Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Miten työajanseuranta otetaan käyttöön?

Tilauksen jälkeen yrityksesi on perustettu web-järjestelmään ja olet saanut käyttäjätunnukset sähköpostiisi. Aloita järjestelmän käyttäminen lisäämällä alla mainitut asiat.

Lisää henkilöt valikossa Hallinta > Henkilöstö

Lisää työt valikossa Hallinta > Työt

Lisää vähintään yksi kirjausmalli valikossa Hallinta > Työaika ja palkat > Kirjausmallit

Web-tuntikirjaus: Lisää henkilöille käyttäjätunnukset ja lähetä ne sähköpostilla, jonka jälkeen henkilöstö voi kirjautua web-käyttöliittymään ja kirjata tunnit Tuntikirjauksella.

Maxtech Pro -mobiili: Lisää henkilöille käyttäjätunnukset ja lähetä ne sähköpostilla, jonka jälkeen henkilöstö voi ladata Maxtech Pro -mobiilisovelluksen puhelimensa sovelluskaupasta ja kirjautua sisään.

Maxtech Pro -leimauslaite: Lisää henkilöille käyttäjätunnukset (käyttäjätunnuksia ei ole välttämätöntä lähettää). Kiinnitä NFC-avaimenperätunnisteisiin henkilöt ja toimita tunnisteet henkilöille leimaamista varten.

Kirjattuja tunteja voi tarkastella web-järjestelmässä valikossa Raportit > Tuntiraportti.

Oliko tästä ohjeesta hyötyä?

0