Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Miten työajanseuranta otetaan käyttöön?

Tämä ohje koskee Maxtech Pro™ -palvelua. Maxtech Easy™ käyttäjille on olemassa erilliset ohjeet.

Tilauksen jälkeen yrityksesi on perustettu web-järjestelmään ja olet saanut käyttäjätunnukset sähköpostiisi. Aloita järjestelmän käyttäminen lisäämällä alla mainitut asiat.

Lisää henkilöt valikossa Hallinta > Henkilöstö

Lisää työt valikossa Hallinta > Työt

Lisää vähintään yksi kirjausmalli valikossa Hallinta > Työaika ja palkat > Kirjausmallit

Web-tuntikirjaus: Lisää henkilöille käyttäjätunnukset ja lähetä ne sähköpostilla, jonka jälkeen henkilöstö voi kirjautua web-käyttöliittymään ja kirjata tunnit Tuntikirjauksella.

Maxtech-mobiilisovellus: Lisää henkilöille käyttäjätunnukset ja lähetä ne sähköpostilla, jonka jälkeen henkilöstö voi ladata Maxtech-mobiilisovelluksen puhelimensa sovelluskaupasta ja kirjautua sisään.

Maxtech Pro -leimauslaite: Lisää henkilöille käyttäjätunnukset (käyttäjätunnuksia ei ole välttämätöntä lähettää). Kiinnitä NFC-avaimenperätunnisteisiin henkilöt ja toimita tunnisteet henkilöille leimaamista varten.

Kirjattuja tunteja voi tarkastella web-järjestelmässä valikossa Raportit > Tuntiraportti.

Oliko tästä ohjeesta hyötyä?

Keskiarvo 5 / 5. Arvosteluita yhteensä: 2

Harmi, ettei tästä ohjeesta ollut sinulle hyötyä.

Haluamme kehittää ohjetta palautteesi perusteella.

Kerro kuinka voimme parantaa ohjeen sisältöä?